9 Haziran 2010 Çarşamba

Kırmızı Kalp Anahtarlık

(Memleketim) Kocaeli'ye gittim ailemle. Oradayken Yalova'ya yüzmek ve kamp yapmak için gitmeye karar verdik. Şey, bana "hayır" deme gibi bir şans vermediler, ben de yüzmeyeceğimi söyledim. Onlar da kabul ettiler ve gittik.

Ama orada, Cehennem gibi 5 gün geçirdim! Neredeyse her dakika yüzmem için baskı yaptılar! Neyse.. O zaman 3 renk ip vardı yanımda (siyah, kırmızı ve beyaz). Uğur böceği yapmak istemiyordum, ben de başka bir şey yapmayı düşündüm. Halam bana kalp anahtarlık örme fikri verdi.

Ben de yaptım! Sizin de görebileceğiniz gibi oldukça amatörce yapılmış bir ürün =) Ama tabi ki, eğer bu üründen talep ederseniz, sizinkisi gerçekten mükemmel olacaktır!

Ören: Serra
Tür: Anahtarlık
Ebat: .. cm
Fiyat: .. TL
Kargo Ücreti: ... TL (5 adete kadar)
Not: Kargo ücreti ürün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder