1 Eylül 2010 Çarşamba

Pembe Converse Anahtarlık

O kadar çok converse anahtarlık ördüm ki, artık yazacak kelime bulamıyorum! :D Malum, seri üretim yapar gibi bir ördüm 100 tane! Hepsinin öyküsü bir! :DDD

Ama bu pembeliyi hatırlıyorum biraz. Acaba bu pembeden örmesem mi diye düşünmüştüm biraz. Rengi açıktı çünkü. Ama fena değil ya, güzel oldu. Bir de kurdele çeşidim belli :D Her tona uygun kurdelem yok xD Böyle paçayı sıyırmaya çalışıyorum :D:D:D

Daha önce de söylediğim gibi, istediğiniz renkte converse sipariş edebilirsiniz. Kurdele sıkıntım olabiliyorsa da renk sıkıntım pek yok :D İki renk söylüyorsunuz siparişiniz için:

a) Converse'in rengi
b) Yıldızın rengi

İşte bu kadar!

Ören: Serra
Tür: Anahtarlık
Ebat: ... cm
Fiyat: ... TL
Kargo Ücreti: ... TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürünün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0062

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder