30 Ağustos 2010 Pazartesi

Süngerbob Çanta


Her şey küçük oğluma Süngerbob Oyuncak örme fikriyle başladı. Çok tatlı oldu ve herkes çok beğendi. Ama kızım bana ilginç birşey söyledi:

"Aynı Süngerbob gibi bir çanta örebilir misin?"

"Neden olmasın?" diye düşündüm ve resimdeki çantayı ördüm. Ama sonra onun çok sarı olduğunu bu sebeple onu kullanamayacağını söyledi. Sonra ben kullanmaya başladım çünkü, bilirsiniz işte, ona acıyordum. Güzeldi ama kimse onu kullanmak istemiyordu!

Bi gün marketteyken tanımadığım bir kadın çığlık atmaya ve çantamı çekiştirmeye başladı: "Aman Allah'ım!! Bu nasıl bir şey böyle! Bunu sen mi yaptın?"

Tabiki cevap kocaman bir "Evet"ti.

Ama o sorgulamayı bitirmedi: "Bunu satıyor musun?"

"Henüz satmadım ama" (yeniden) "neden olmasın?" :D

Ve sonra bu çantalardan neredeyse yüz tane yaptım ve Amerika'da, Almanya'da, Avusturya'da, İsviçre ve tabi ki Türkiye'de satıldı.

Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Sadece sevdiniz mi yoksa kullanma cesaretine de sahip misiniz? :D

Ören: Leyli
Tür: Çanta
Boyut: 45 cm
Ücret: 50TL
Kargo ücreti: 6 TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün kodu: 0015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder