23 Ağustos 2010 Pazartesi

Eşek Sıpaları

Bir defasında ortağım Leyli'nin evine gittiğimde orada bir eşek gördüm ama henüz saçları yapılmamış, kulakları olmayan bir başı ve bacaksız bir gövdesi vardı sadece. Eve geldim ve eşek örmeye başladım ama benimkilerin kafaları çok küçük oldu xD

Leyli'nin evine tekrar gittiğimde ona yaptıklarımı gösterdim ve birlikte güldük =) Ve orada o eşeklerin hepsini bitirdim ve birden 15 eşek ortaya çıktı! :D

Şimdi Kocaeli'deyim, teyzemlerden bir tanesinin evinde. Buradaki F klavyeymiş, dolayısıyla burada harf aramaktan ölmek üzereyim :D Kollarım ağrıyor :D 1 harf bulmak için 1 dakika harcıyorum :D Sizin için neler yapıyorum görün :DDD Hey, beni seviyorsunuz değil mi? Aaah, biliyorum biliyorum, buradan hissedebiliyorum ;) Sizin sevginizi hak etmeye çalışıyorum :D elbette...

Ören: Serra
Tür: Eşek
Ebat: ... cm
Fiyat: ... TL
Kargo Ücreti: ... TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürünün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0052

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder