24 Ağustos 2010 Salı

Jake

Merhaba Rock severler! :D

Size rock yıldızı eşeğimiz Jake'i tanıtmama izin verin! =) O benim yeni baştan ördüğüm eşeklerden sadece bir tanesi :D Size bu konuyu "Eşek Sıpaları" bölümümüzde anlatmıştım, hatırlayamadıysanız bir göz atabilirsiniz. Ben böyle yeni baştan örerken :D Leyli'nin evinde, masanın üzerinde küçük halkalar bulduk ve onları bir rock yıldızının küpeleri yapmaya karar verdik :D Saçını bu tarz bir siyah ipten yapmak Leyli'nin fikriydi. Ne fikir ama değil mi! Bu saçlar onda extra bir karizma etkisi yarattı! :D
O günlerde bir sürü oyuncağı bitirmeye çalışıyorduk ve genellikle Leyli'lerde 3 günden fazla kalamıyorum. Neden bilmiyorum... Sanırım tatil yapmak için fazla meşgulüm :D Oradayken kaç kişi bana mesaj atıyor tahmin edemezsiniz. Hahah xD Uzakta olduğumu hissediyorlar herhalde. Tuhaf... Her neyse, eve dönmem gerekti ve Jake'in son halini göremedim. İmaj tasarımcılığını Leyli yaptı yani =)

Şu gözlere bir bakın! Kızlar ona bakarken çok dikkatli olmalısınız, sizi çok kolay etkileyebilir' =) Bu bir yetenek, biliyorsunuz... :DDDDD İmaj tasarımcısı ya da ören kişiyle hiç alakası yok :D Jake'in yeteneği bu! Başka bir şey değil yoksa yani :D

Allah'ım, gerçekten çok güldüm ya!

Şu çapkın gülüşe ve bebek surata bakın! :D

Onun gitarı da dünyada tektir! :p Korkunç pahallıdır! :DD Ama bizden bir Jake siparişinde bulunursanız kendiniz ya da bir başkası için, ücrette anlaşabiliriz :DDDDDDDDD

Ören: Serra
Tür: Eşek
Ebat: ... cm
Fiyat: ... TL
Kargo Ücreti: ... TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürünün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0054

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder