4 Ağustos 2010 Çarşamba

Charlotte

Herkese merhaba!

Sizinle yeni eşek üyemizi tanıştırayım: Charlotte! :D Çok tatlı, değil mi? Herkes ona bayıldı! Sanırım eşek familyamızın top 10'unda 1.sıraya yükselebilir! Hahah...

Peki neden adı Charlotte? Çünkü, neden bilmiyorum ama, bana Almanya'daki arkadaşımı anımsatıyor =) Aynı benim arkadaşım gibi çok şeker! O yüzden de adı Charlotte. Çok sevimli değil mi =) Umarım Charly adını çok tatlı da olsa bir eşeğe koyduğum için bana kızmaz =( Ona şimdi süprizimi göstereceğim :p ve belki buraya beğendiğini ya da kızdığını belli eden bir yorum yazar =( (Bu arada İngilizce bilenler buradan Charlotte'ın yorumunu okuyabilirler..)
Ben Charlotte'u ördüm ama onun imaj tasarımcısı sevgili ortağım Leyli =) Bu konuda tam bir uzman değil mi? =)) Evet, kesinlikle öyle. Charlotte şeker bir eşek :D Gerçekten bu konuda söyleyecek bir şey yok... Benim ilham kaynağım, Alman arkadaşım Charlotte: Sana buradan selam gönderiyorum! Ve umarım Türkiye'ye geldiğinde benden bir hediye alacaksın! =) Hahah :D

Pekala, ne düşünüyorsunuz? Charlotte eşek familyamızın top 1'ine yükselmeli mi? =)

Ören: Serra
Tür: Eşek
Ebat: ... cm
Fiyat: ... TL
Kargo Ücreti: ... TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürünün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0049

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder