24 Ağustos 2010 Salı

Converse Anahtarlıklar

Heeey size bu converse anahtarlıkları örmeye nasıl başladığımı anlatmıştım değil mi? Evet, hatırlıyorum. Zorlu çalışmalar sonrasında, böyle her renkten 50 tane converse ördüm!

Sonra da onları Leyli'nin evine götürdüm. Orada Almanya'ya ihraç edilmeyi bekliyorlar =) Onların hepsini gördüğünde Leyli'nin yüzünü görebilseydiniz keşke :D 50 tane converse anahtarlık! Allah'ım, deli mi bu kız?? :D:D:D:D:D Hahah, şimdi 50 tane daha yaptım, evimde duruyorlar. =)

Şimdi daha iyi örüyorum tabi ki :D İstediğiniz her renkten sipariş edebilirsiniz! Bize iki renk söylemeniz gerekiyor:

a) Converse'in rengi
b) Yıldız'ın rengi

Durmayın! Siz de kendi converse anahtarlığınızı yaratın! =)
Ören: Serra
Tür: Anahtarlık
Ebat: ... cm
Fiyat: ... TL
Kargo Ücreti: ... TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürünün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0053

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder