11 Mayıs 2010 Salı

Cherry



Çevremdeki her bebek doğumu için özel bir hediye yapmak istiyordum. Hep bebek kıyafetleri, ayakkabıları gibi klişe şeyler satın almanın sıkıcı bir fikir olduğunu düşünüyordum. Bu yüzden de her doğan bebeğe sallayınca şıngırdayan tavşanlar örüyordum.

Bir gün sevdiğim kuzenlerimden birinin güzeller güzeli bir kızı oldu (Onların 2 oğlu vardı ve bütün aile bu defa kız bebek olsun diye dua ediyorlardı. Çok şükür, üçüncü bebek tatlı bir kız oldu, tıpkı onların istediği gibi. Dolayısıyla herkes için özel bir bebekti...) Ve böyle özel bir bebek için, ben de özel bir hediye yapmak istedim. ;)

Eh o zaman da bir sürü bebeğe bir sürü tavşan örmüştüm (Burada gökten bebek yağıyor!) ve daha fazla tavşan görmek istemiyordum! :D

"Bu bir kız!" sloganı bana tıpkı resimde gördüğünüz gibi sevimli bir kız bebek örme fikrini verdi...

Benim bu doğan bebeğe hediye cümbüşümden sonra da, birçok arkadaş benden çocukları için bu bebeklerden örmemi istedi...

Bu arada... Bebeğin erkek formatı da bulunmaktadır. :D

Ören: Leyli
Tür: Oyuncak Bebek
Ebat: 22cm
Ücret: 20TL
Kargo Ücreti: 4TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 005

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder