1 Mayıs 2010 Cumartesi

Uğur Böceği Anahtarlık



Herkese merhaba!

Biz yepyeni bir yola adım atmış kalpleri umutla dolu kıpır kıpır iki kişiyiz! Ben Serra ve ortağım, canım, hatta ciğerim Leylifer ablam böyle bir işe koyulduk. E hayırlı olsun! :D Kim bilir, belki de kıpır kıpır, cıvıl cıvıl, kalpleri kocamaaan, oyuncakları ve dolayısıyla da çocukları çok ama çok seven büyük bir grup oluruz bir gün! =)

Blogumuza benim oyuncak örmeye daha yeni başladığım zamanlarda ördüğüm bir uğur böceğiyle başlamak iyi olabilir diye düşündüm. Belki şans getirir diye! =) Aslında şuan siteye koymak için elimde uğur böceğinden daha iyi bir resim de yok! xD Leylifer abla sağolsun! Resimleri ondan alamadım. Siteyi böyle yaptım ama bakalım beğenecek miii beğenmeyecek mi :D Kimse sitenin nasıl göründüğünü bilmiyor henüz :D Hahah, ee blog olunca böyle oluyor, napalım. =)

Şimdilik bu kadar yeter sanırım. Oyuncaklar beni bekler, e tabi ben de onları!
Tekrar hoşgeldiniz!
Ören: Serra
Tür: Anahtarlık
Ebat: 10 cm
Fiyat: 10 TL
Kargo Ücreti: 4 TL (5 adete kadar)
Not: Kargo ücreti ürün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0001

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder