27 Mayıs 2010 Perşembe

Mavi Converse Anahtarlık

Size bu converse anahtarlıkları nasıl örmeye başladığımı anlatayım..

Her şey ortağım Leyli'nin evine gitmemle başladı.. =) O zaman ortak değildik, sadece akrabaydık... :D Orada onun yaptığı patikleri gördüm. Sadece gördüm..

Fakat bir süre sonra, aklıma bir fikir geldi... Bu patiklerin anahtarlıklarını örsem çok hoş olurdu. Ben de çalışmalara başladım. Eh işim oldukça zordu, çünkü örgü ördüğüm ilk dönemlerdi. Converse'in burnunu yanlış ördüğümü ve 3 kere baştan yapmak zorunda kaldığımı hatırlıyorum. Sonunda halam bana yardımcı olmuş ve gerçeğine daha benzer bir anahtarlık yapabilmiştik.

Tabi bir süre sonra, Leyli'nin evine tekrar gittim ve ona yaptıklarımı gösterdim. O benim aynı öğretmenim gibi! :D (Heeey ama fikir bana aitti! xD E bu da bir şeydir, değil mi? ^^) Sanırım Leyli'nin evini çok merak ediyorsunuz! :D Size gerçekten rahat ettiğim bir yer olduğunu söyleyebilirim.

Pekala;
a) Bu fikri beğendiniz mi?

yoksa

b) Bu fikir de tıpkı örgü örüşüm gibi berbat mı?

Ören: Serra
Tür: Anahtarlık
Ebat: ... cm
Fiyat: ... TL
Kargo Ücreti: ... TL (Tane başı)
Not: Kargo ücreti ürünün ağırlığına göre artmaktadır.
Ürün Kodu: 0015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder